• Hirdetési ajánlatunk
  • Impresszum
2025. július 31.
No Result
View All Result
Online365
22 °c
Budapest
25 ° pén
26 ° szo
26 ° vas
24 ° hét
  • Belföld
    • Magyarság
  • Nagyvilág
    • Gazdaság
  • Tudomány
  • Környezettudatosság
  • Mindennapi Netevő
  • Kultúra
    • Film
  • Életmód
  • Sport
  • Belföld
    • Magyarság
  • Nagyvilág
    • Gazdaság
  • Tudomány
  • Környezettudatosság
  • Mindennapi Netevő
  • Kultúra
    • Film
  • Életmód
  • Sport
No Result
View All Result
Online365
No Result
View All Result

A magyar reklámpiac várhatóan 7 százalékkal bővül az idén

by Kiss Levente
2020.02.13.
in Gazdaság
A A
A magyar reklámpiac várhatóan 7 százalékkal bővül az idén
Megosztás a FacebookonMegosztás a Twitteren

A magyar reklámpiac várhatóan 7 százalékkal bővül az idén, főként a versenyszférának köszönhetően, mivel 2020 a politikai reklámköltések szempontjából várhatóan csendesebb időszak lesz a választási évnek számító 2019-nél – olvasható a Dentsu Aegis Network által évente közzétett, a világ 59 országra kiterjedő előrejelzésében, amit csütörtökön tettek közzé.


HasonlóBejegyzések

A versenyhatóság az online-kereskedelmi adatvagyon szerepét vizsgálja

A munkaadói és a munkavállalói oldal álláspontja közeledett a minimálbér és a garantált bérminimum emeléséről szóló tárgyaláson

12 millió eurót fordított magyarországi beruházásokra az idén a Schneider Electric

    Magyarországon a reklámpiac bővülését részben az úgynevezett médiainfláció okozza, az, amikor a televíziós reklámhelyeket értékesítő két nagy kereskedőház jelentősen emeli az árait, aminek közvetett hatása más médiatípusok árait is felfelé mozdíthatja.
    A magyar reklámpiacon a digitális csatornák részaránya idén várhatóan meghaladja a 42 százalékot. A televíziós hirdetések aránya 27 százalék körül alakul, a nyomtatott sajtóhoz az összes reklámköltés közel 16 százaléka jut majd el. A fennmaradó 15 százalékon osztozik az outdoor-, a rádió- és a mozi reklámok piaca.


    A Dentsu Aegis Network szerint a globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 615,4 milliárd dollárt, ami 3,9 százalékos növekedés az előző évi 592,3 milliárd dollárral szemben. Mindez olyan nagy politikai és sporteseményeknek lesz köszönhető, mint az amerikai elnökválasztás, a tokiói olimpia vagy a labdarúgó Európa-bajnokság.
    Ugyanakkor arra is rámutattak, hogy bár a globális kilátások egyértelműen pozitívak, a növekedési potenciál eltérő az egyes régiókban: miközben Latin-Amerikában és Európa keleti felén 9, illetve 5 százalék feletti növekedés várható, a nyugat-európai reklámköltések átlagos növekedése jóval 3 százalék alatt alakul majd, egyes országokban (Németország, Spanyolország, Olaszország) visszaesést is prognosztizálnak a szakemberek.
    Az előrejelzés szerint a korábbi évek trendjét folytatva összességében tovább csökken a tradicionális médiumok szerepe, miközben a digitális reklámok aránya idén már eléri a 45,7 százalékot. Várhatóan 2020 lesz az első olyan év, amikor a mobilhirdetések összértéke világszerte meghaladja a televíziós hirdetésekét.
    Szintén erősen, akár 20 százalékkal is bővülhet az online médiafelületek automatizált értékesítési piaca, ebbe a kategóriába tartoznak például a Google-on és a Facebookon futó hirdetések is. Ezt a folyamatot erősíti, hogy továbbra is jelentősen nő a közösségi média felhasználóinak száma, ez utóbbi idén már csaknem eléri a 3 milliárdot.
    A Dentsu Aegis Network a japán Dentsu Inc-hez tartozó, a világ 143 országában 45 000 szakemberrel működő,  kreatív, média, marketing és CRM szolgáltatásokat nyújtó ügynökségi hálózat.

MTI  – Image by Photo Mix from Pixabay

Tags: bővülésDentsu Aegis Networkmédiainflációnövekedésreklámpiac
ADVERTISEMENT

Related Posts

3D Illustration. Mobile payment and online order.
Gazdaság

A versenyhatóság az online-kereskedelmi adatvagyon szerepét vizsgálja

by Gemici Diana
2020.12.16.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít, hogy feltárja, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be...

Read moreDetails

A munkaadói és a munkavállalói oldal álláspontja közeledett a minimálbér és a garantált bérminimum emeléséről szóló tárgyaláson

12 millió eurót fordított magyarországi beruházásokra az idén a Schneider Electric

Az OTP lett az év bankja a Mastercard versenyén

A reklamáció jogát nem lehet kizárni online vásárláskor sem

Díszkertészek: a belföldön termesztett fenyőfa ára csak minimálisan, az import nordmanné 15 százalékkal is emelkedhet

Load More
Next Post
Pedagógiai intézményeket újítanak fel Tolnában

Pedagógiai intézményeket újítanak fel Tolnában

No Result
View All Result
- H I R D E T É S -

24 óra

  • Átmenetileg szünetelnek az összecsapások Bahmutnál
  • Egy vagyonért adták el Banksy művét miután elégették.
  • Az 1950-ben elhunyt alkotók művei szabadon felhasználhatóvá válnak
  • Megváltoztatják a montenegrói egyházügyi törvény
  • A jövő évben Csehország hatalmas hiánnyal fog gazdálkodni
  • Peking – A visegrádi országok zsidó kulturális örökségét bemutató fotókiállítás nyílt
  • Megveszi az osztrák Wienerberger az amerikai Meridian Bricket
  • A Startup Campus egyetemi programjainak legjobbjai az okosváros és zöld energetikai ötletek lettek
  • A Ringo Starr új albummal jelentkezik
  • A Vajdasági Magyar Szövetség államtitkárait kinevezték
  • A középkori közép-ázsiai városállamok bukását nem Dzsingisz kán hódító hadjárata okozta
  • Kuramagomedov ötödik, Muszukajev elődöntős – Birkózó világkupa
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználási feltételek

© 2019-2021 online365.hu - Minden jog fenntartva!

No Result
View All Result
  • Belföld
  • Nagyvilág
  • Gazdaság
  • Kultúra
  • Sport
  • Tudomány
  • Környezettudatosság
  • Mindennapi Netevő
  • Magyarság
  • Életmód

© 2019-2021 online365.hu - Minden jog fenntartva!